[Game] The last who replies wins


#767

aight


#768

What to do when your gf has a to make out with another dude for theatre? Send halp pls.


#769

errmmm…

Talk to the dude?


#770

No, no. She’s acting in a play, and there’s a scene where they 2 characters make out.

Kinda feeling jealous, idk if it’s me being clingy or whatnot.


#771

I know how you feel, but maybe just ignore the fact that they make out.

I’m not good at life advice


#772

Uh, kk.


#773

ay long time no see


#774

I unlocked the FAL yesterday! Been getting SICK feeds!


#775

yeet got myself a VIP server


#776

Now I’m 18 cuz birthday boi


#777

yay happy birthday


#778

Thx
( -^_^- )


#779

uwu


#780

download


#781

I’ve never seen you in my life.


#782

le hmm


#783

you replied to my post when i got locked out of my account


#784

hey no taking last or ge


#785

nani


#786

Ohhh… Did you get your account back by any chance?